June 10, 2011

Mango lassi


Joi, printr-o ploaie torentiala am facut un drum de 30 de minute in 2 ore ca sa ajungem in downtown (centru) Chicago. Dupa stres si umezeala, a iesit si soarele, iar noi am mers sa mancam la restaurantul XOCO al lui Rick Bayless. Este un restaurant micut cu mancare mexicana, iar pentru cine nu stie, Rick Bayless este un faimos bucatar (chef) care a petrecut luni in Mexic sa aprofundeze bucataria mexicana, care are cateva carti de bucate si un show la tv. Mancare proaspata, arome delicioase si binenteles picante. Am mancat Poblano mole, un sandvis facut din carne de porc gatita in stil mole din regiunea mexicana Poblano. Am baut ciocolata calda din boabe de cacao proaspat rasnite si am mancat churros, un fel de gogosi lungi mexicane cu sos de ciocolata neagra. Iar la iesirea din restaurant, am trecut chiar pe langa el, pe langa Rick Bayless! Imi pare rau ca nu am avut camera cu mine si nici nu am avut prezenta de spirit sa ii cer un autograf :) Dar am fost atat de incantata ca l-am vazut pe Rick Bayless!

Reteta de azi nu este mexicana, este indiana. Mango lassi este o bautura din iaurt si mango. Ce legatura are bautura cu iaurt si mancarea mexicana? Nici una :)) decat ca amandoua s-au intamplat in aceeasi zi.
Bautura este racoritoare si satioasa. Are la baza pulpa de mango si iaurt indulcit dupa preferinta. Mi-a placut ideea de la MyRecipes.com de a adauga un praf de cardamom si de o decora cu bucatele de fistic. Se poate face din mango proaspat sau congelat, si se serveste rece. Eu l-am indulcit cu nectar de agave, dar zahar sau miere sunt foarte bune de folosit. Delicioasa!

Ingrediente:

1 mango curatat de coaja si taiat cubulete
1 1/2 cani kefir (iaurt de baut) sau iaurt simplu
1/2 cana lapte
3 linguri nectar de agave
1/3 lingurita cardamom (optional)
cateva bucatele de fistic pentru decorat

Se pune mango, iaurtul si laptele in blender si se face piure. Se adauga nectarul de agave si optional cardamom, se mixeaza pana cand totul este lichid.
Se decoreaza cu fistic si se serveste. Enjoy!

12 comments:

FLORY said...

Ce bine arata,ador bauturile cu fructe!te pup!

Adela Zilahi said...

Foarte bine arata! Frumoasa prezentare! Ador bauturile naturale!

Ana said...

am vazut asta pe un blog indian,dar p-ana sa stau eu sa mi traduc... asa ca e super bine ca ai pus reteta sa ne inspiram si noi :) Multam! We placut

Mihaela said...

Multumesc pentru vizita fetelor, sunt sigura ca o sa va placa :)

Alina---Explora Cuisine said...

Super yummylicious, mai ales ca am vazut la supermarket niste mango galbeni super copti, urmeaza curand! Weekend placut Miha, XoXo!

Dulcegarii culinare said...

Hehe.. ce bun fu !! am sorbit paharul ala dintr-o inghititura.. Miha tu esti sigura ca ai mai baut ?? Bun rau, mai da rau de bun ! pupici

pansy said...

baiatului meu i-ar place sigur !si el o sa ajunga la chicago n octombriemeu nu.!!!!!!!!!!asa-i cu parintii astia,ca in loc sa se plimbe ei lasa copiii sa-si faca de cap pe la nunti prin lume.

Cristina said...

Arata delicios!

Cristina said...

Arata delicios!

andrada`s kitchen said...

minunate retetele, minunate fotografiile, minunat blog.. sincer :*

Mihaela said...

Alina, si eu cumpar cateodata mango numai dupa cum arata de bine :)

Antonina, multumesc, ma bucur ca ti-a placut ;)

Pansy, ma bucur pentru baiatul tau, stiu cat de entuziasmata am fost eu cand am venit prima data aici. Cine stie, in curand baiatul iti face tie cadou o excursie la Chicago :))

Multumesc, Cristina, a fost la fel de bun precum arata :)

Andrada, multumesc mult si te mai astept pe la mine :)

Ellie said...

Mihaela, Ce reteta buna si racoritoare...si poza fantastica! Cred ca masi fi dus si eu la Rick Bayless....si prin zapada:)
Am mancat odata la Rick Bayless(Frontera Grill) si mia placut tare mult... cred ca ai avut un lunch foarte fain:)!
O zi buna!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails