April 07, 2011

Salata cu rosii cireasa, rucola si seminte de pin/ Cherry tomatoes, arugula and pinenuts salad



Pot sa spun ca sunt o "recipe junkie" (adica un fel de drogat cu retete :)). Pe unde le vad le salvez, imi iau notite, le printez sau cumpar revista. Am ajuns la o colectie impresionanta, iar cele notate pe tot felul de hartiute colorate si cu floricele s-au inmultit si era deja foarte greu sa caut ceva intre ele. Asa ca ieri m-am apucat sa le sortez si sa le aranjez intr-un dosar, si am dat peste aceasta reteta notata de pe site-ul allrecipes.com.




O salata usoara si rapida, iar intotdeauna nucile sau semintele adaugate unei salate o vor face mai satioasa si binenteles sunt foarte bune pentru organism.



Pentru cantitati las la aprecierea voastra. Asa ca aveti nevoie de:


rucola
rosii cireasa taiate jumatati
felii de avocado
ceapa rosie feliata foarte subtire
seminte de pin
parmesan ras


Pentru dressing: amestecati intr-un borcan cu capac 2 linguri otet (alb sau rosu), 4 linguri ulei de masline, 1/3 lingurita sare si piper proaspat macinat dupa gust. Infiletati capacul si agitati foarte bine.


Azi nu va mai propun un exercitiu, dar sper ca am inspirat cu exercitiile anterioare pe cineva sa faca putina miscare. Stiu ca cel putin m-am inspirat pe mine, si de cate ori sunt obosita sau nu am chef, ma gandesc la ce am scris acum o luna si imi da putina energie sa ma apuc din nou.

3 comments:

megi said...

Mihaela, I love your salads, this is another must try for me. Thank you for sharing. :)

Magic of Spice said...

I enjoy simple fresh salads, looks wonderful.

Mihaela said...

Thank you, girls! Glad you like it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails